101202





Livet börjar gå mot ljusare tider och min tillvaro börjar bli en aningens strukturerad. Det har tagit mig ett år.
Tiden jag spenderade på Cypern är hittills den bästa tiden i mitt liv. Egentligen vet jag inte ens vad jag gör här hemma.

Under de 8 månaderna jag var där hann jag träffa så mycket vänner, upptäcka otroligt fina platser, dricka goda drinkar, lapa sol, simma i havet varje dag. Det var helt fantastiskt och jag lärde känna mig själv på ett helt annat sätt. Låtar som spelas påminner, lukter av hudlotion och parfym, kläder och fotografier påminner om Cypern.

Det senaste året? Det har faktiskt inte hänt något särskilt minnesvärt. Jag har jobbat, umgåtts med mina vänner och druckit massa vin.

Vad gör jag egentligen hemma? Har jag bara blivit för bekväm igen? Det är lätt hänt. Samtidigt är jag väldigt lycklig. Lycklig att jag har de bästa vännerna, en underbar familj, lagomt med pengar på kontot, två jobb som jag trivs väldigt bra med, en speciell vid min sida och två små hårbollar i bur. Jag har allt jag behöver och lite till.

Men jag längtar ändå bort. Längtar till något annat. Varför? När ska saknaden efter något som jag inte ens vet vad det är försvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0