101203





Eminems Space bound har gått på repeat hela dagen. Jag har köpt världens finaste spegel, varit på glasbanken med min trogne följeslagare Ida och även hämtat soffan från Skönsmon.

Imorgon är det den dagen jag längtat efter sedan söndags, närmare bestämt fredag. Då tar jag återigen på mig klackarna och skakar rumpan med Sara och resten av de så underbara flickorna som är mina arbetskompanioner.
Det kan bara inte slå fel!

I helgen är jag helt ledig. Har inte varit ledig en helg sedan september. Det betyder att även på lördag blir det till att dricka vin och exotiska drinkar. Vi startar hemma hos Annelie, det kan inte heller slå fel!

Hörs på söndag, om jag överlever helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0