101206





Söndagen är över och det är snart dags att sluta ögonlocken.
Helgen har varit fantastisk och jag är lyckligt lottad som har de allra finaste vännerna som får mig att le varje dag.

I fredags träffades ett glatt gäng av IKEA-tjejer hos Marie, shottar blev det många utav och Ida hämtade upp mig och hjälpte mig i säng efter en sväng på stan.

I lördags var det även Idas tur att bli onykter. Annelie styrde upp en helt underbart förfest och Oscar var fullpackat med trevliga människor. Kändes nästan som en högstadiereunion då jag träffade hur många barndomskompisar som helst.

Idag har jag, som vanligt på en söndag, inte lyft ett finger. Förutom att jag skruvat ihop min soffa och kokat nudlar.

Nu tänkte jag se den så omtalade filmen The Social Network, somliga säger att den är den bästa och Sara säger att den är skit. Sara brukar oftast ha rätt. Så med de så väl valda orden säger jag God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0