101213





Just när allt är som bäst, när jag mår bra, när saknaden inte gör sig påmind längre, då dyker han plötsligt upp i mitt liv igen. River ner muren som jag byggt upp, startar kaos i min hjärna och får hjärtat att klappa lite fortare.
När är det min tur att få "gå vidare"? Hur lång tid ska det ta för känslorna att försvinna? Och när kommer jag träffa någon som ens är lika bra? Typiskt. Min vanliga otur!

Annars har jag jobbat hela helgen. Och pratat i telefon. Och solat. Och kört bil. Och handlat. etc.
Ska smörja in mig med lite BUS nu efter solningen och sedan försöka att sova. Imorgon ska jag jobba, för ovanlighetensskull. xoxo/ Silver

Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0