101003




Söndag. En tråkigt dag, det har jag redan konstaterat. Men i övrigt så har helgen varit fantastisk!

I fredags förfestade jag + massa andra goa personer hemma hos Camilla och Oskar. Vinet var gott och samtalsämnena många :)

Taxibussen hämtade upp oss runt midnatt för att ta oss ner till Köpmangatan och bankomaten.
Vi vandrade senare vidare till Kårhuset och väl därinne började jag förlora mitt minne.

Avslutade med en drink på AllStar och en rökpaus utanför Clas Ohlson innan Fredde hämtade upp mig.
Kvällen var underbar!

Sedan kom lördagen, även den lika underbar. Vin, Ida och musik. Vi småpratade in på småtimmarna och vaknade annat än utvilade.

Idag har jag druckit litervis med kaffe, städat, varit på Media Markt och en sväng förbi jobbet.
Jag har umgåtts med min Farmor och vikt loppor av papper.

Nu är jag rastlös och ska se om jag kan hitta något bot på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0