101008





Minnen gör ont. Fruktansvärt ont. Sånger får en att minnas allt som var helt underbart, allt som jag inte ville skulle ha ett slut, har fått ett slut. Jag vet att det är dags att gå vidare, och jag försöker. Ibland så tror jag att jag lyckas till och med. Men så fort sångerna spelas, de som påminner om han. Det som får mig att minnas jag och han. Så är det omöjligt att inte minnas.

Listan är lång med de låtar som inte längre kan spelas, jag ska gömma dom, låtarna, texterna, melodierna, så långt in så att jag aldrig kan hitta dom igen. Jag ska gömma låtarna längre in än vad minnet kan nå, så jag inte kommer att komma ihåg vad låtarna heter, vad texterna handlar om och hur melodierna låter.

Imorgon är en ny dag - Möt mig halvvägs - Så kommer allt att kännas bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0