100928




Idag har jag köpt en ny laptop!! Den är fin. Svart. Liten. Inte för liten dock. Den har tryckvänliga tangenter. Och den innesitter en väldsigt fin bakgrundsbild. Kan inte bli bättre!

Idag har det varit riktigt bra höstväder, så jag passade på att ta hundarna på en långpromenad och andas in den friska luften. Imorgon väntas jobb, sen lär det väl vara slut på den soliga hösten. Oktober närmar sig, och även regnet kan jag tro.

Inget nytt har jag hört om jobb i Göteborg heller, jag börjar bli otålig! Men än har jag inte gett upp. Jag börjar bara ledsna på att prata med mina flickor i telefon eller fb, jag vill så gärna hellre prata med dom öga mot öga. Det är roligare så på något sätt.


Nu ska jag fortsätta umgås med min kära ägodel, vi ska nog kolla på film eller nåt. Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0