110811





Idag började jag jobba 11. Jag vaknade 10.47.. Jag stämplade in 11.01. Att jag känner mig som wonderwoman!
Och det fick hela min dag att bli fantastiskt bra. Jobbet gick smärtfritt och fort, med mycket skratt och kära återseenden av människor som kommit tillbaka från semestern! Efter jobbet tog jag mig en löprunda, hur härligt som helst att få komma ut i den friska höstluften. Senare unnade jag min hud lite solariumstrålar och strax efter kikade jag in på puben Irish och välkomnade min vän tillbaka till Sundsvall. En helt bra dag helt enkelt! Jag har just nu inga större funderingar kring livet, ingenting att klaga på, inte heller något att vara bitter över. Idag är bra! Vi hoppas även imorgon blir bra.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Han.

Saknar dig kvinna. Bättre tjej får man leta efter. Ha det så jävla bra nu!

2011-08-15 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0