110214





Just nu är det väldigt tidig morgon. Har precis varit ut på en promenad med hunden som nu ligger snarkandes bredvid mig. Ja, lite avundsjuk är jag på henne. Att hon är hund och inte behöver jobba.

Allt känns lite konstigt just nu. Så mycket nya människor i min omgivning, alla underbara på sitt egna sätt. Sen finns det en speciell underbar människa, som visat sig inte vara så underbar som första intrycket gav. Och jag kan bara inte förstå hur jag ska kunna släppa den sidan personen visade förut och gå vidare? Jag vill ha den människan jag lärde känna först, inte nulägets beteende. Det gör mig förvirrad!

Men jag fortsätter att hoppas. Såklart. Livet är underbart och jag ger inte upp hoppet. Försöker se allt positivt och le så mycket som möjligt. Jag mår sjukt bra, trots tröttheten och träningsvärk i hela kroppen. Trots att jag är uppe sjukt tidigt och ska diska i 9h. Denna dagen kommer att bli lika bra som alla andra dagar! Det ska jag se till, på ett eller annat sätt. Wile out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0