110228





Februaris sista dag och imorgon är det äntligen mars, vilket för mig innebär att det snart är vår, och efter våren kommer? .. Jag älskar sommar! Och jag tror att denna sommar kan bli fantastisk :)

Helgen har varit allt annat än lugn och jag har fått vädligt få timmars sömn.
Fredagen var fantastik då jag fick alla mina 3 flickor samlade på samma gång! Gick och la mig allt annat än tidigt och klev upp alldeles för få timmars senare för att avverka 12h jobb.. Jag överlevde och tog mig ut trots illamåendet, och kan inte ångra en sekund att jag bestämde mig för att besöka Oscar!

Fantastiska människor, en till fantastisk helg och vi välkomnar Mars imorn. Livet leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0